Ökad produktivitet. En bättre kundupplevelse. Ökade intäkter. Smart teknologi tar det digitala företaget till nästa nivå.
Chefer som säger att digitala förbättringar har gett ökade intäkter
0%
Minskning av Total Cost of Ownership (TCO) till följd av flytt till molnbaserade lösningar
0%
Ledare som säger att molnbaserade lösningar för samarbete förbättrar alla arbetsprocesser
0%
En lyckad digitalisering i tre steg
Vägen till en framgångsrik digital transformation
Gör all information lättillgänglig
Digitala verktyg förenklar informationsdelning i hela företaget och mer än fördubblar sannolikheten för en lyckad transformation.
Kommunicera bättre
Digitala verktyg som är enkla för användare och partners att använda fördubblar sannolikheten för en framgångsrik transformation.
Integrera mera
Förbättra och effektivisera processer och flöden. Arbeta mer strategiskt med nya teknologier som ger underlag för datadrivna beslut.
Telavox till er tjänst!
God kommunikation är nyckeln till tillväxt. Telavox gör det enkelt.
Flexibla priser och kontrakt
Lägg till och ta bort användare med bara några klick. Ibland behöver verksamheten skalas upp snabbt. Med Telavox är det enkelt och smidigt.
Digital arbetskraft
Medarbetare kan styra sina personliga inställningar, bestämma vilken enhet och vilka funktioner de vill använda. De kan även styra röstbrevlåda, videomöten, chatt och telefonkonferenser med såväl kollegor som kunder – allt i en och samma app.
Agenter på distans
Telavox app med softphones, mobil integration, användarstyrda profiler och samtalsidentifiering, samt möjligheten att logga in och ut ur köer, gör det enkelt för alla att arbeta på distans.
Bättre integrationer
Telavox är kärnan i er digitala arbetsplats. Integrera växeltjänst och telefoni med era befintliga verktyg – för maximal produktivitet och effektivitet.
All information du behöver…
Samtalshistorik, personliga kommentarer och transaktionshistorik – omedelbart tillgängliga för alla agenter. För smidigare problemlösning, total översikt och nöjdare kunder.
Direkt integration med system för CRM/ERP kopplar inkommande samtal till bredare databaser. Färdiga integrationer för Salesforce, Zendesk, Upsales, Hubspot med flera gör arbetet enklare och
En enkel och friktionsfri kommunikation med dina kunder via telefoni eller chatt, oavsett när och hur de vill kontakta er. Lös problem. Bygg lojalitet.
Ett och samma administratörsgränssnitt för rapportering och kostnadskontroll.Användare kan kommunicera och administrera inställningar i en och samma app.