Kontaktcenter

Mer flexibilitet. Bättre kontroll. Var du än är.

Kommunikation – med kunden i fokus

Ge dina kollegor rätt verktyg. En och samma app för både samarbete och kundkontakter, så att de kan skapa en riktigt bra kundupplevelse – var de än arbetar.

Total överblick

Se över servicenivå, genomsnittliga väntetider och missade samtal i en snygg infopanel. Integrera med Power BI för ännu djupare insikter.

Intuitiv telefonväxel

Skapa en telefonväxel på några timmar, istället för veckor. Den har alla funktioner och verktyg du behöver för att effektivt styra all kommunikation.

Programmerbar överflyttning

Skicka automatiskt kunder till rätt agent. Skapa skräddarsydda regler för samtalshantering. Till exempel: 1. Besvara inkommande samtal. 2. Gör så att API:n kollar med ert CRM om uppringarens nummer tillhör en VIP-kund. 3. I så fall, skicka samtalet till en kontochef.

Bättre efterlevnad

Smidig samtalsinspelning och integrationer med Touch Technologies eller GuardREC hjälper dig att följa lagar och regelverk likt MiFiD II. Identifiera uppringare med vår BankID-integration för ökad säkerhet.

Återringning

Istället för att tvinga kunden vänta i telefonkö kan du låta en agent ringa tillbaka när det är kundens tur. Till exempel: “Du har har plats fem i kön. Tryck 1 om du vill att vi ringer dig när det är din tur”.

Gör jobbet enklare för dina agenter

Agenter kan styra inställningar för inkommande samtal var de än är, i samma app som de använder för chatt, videomöten och samarbete med kollegor. Ett enkelt gränssnitt ger dig full kontroll över samtal, köer och svarsgrupper och gör det lätt för agenter att hantera övergången mellan arbetstid och fritid.

 
Profiler – mer än bara hänvisning

Anpassa din kommunikation. Besvara dina samtal i din fasta telefon, din softphone eller i mobilen. Med ett klick kan du aktivera en talad hänvisning, logga ut ur en kö, byta nummervisning, inaktivera din samtalsinspelning och automatiskt koppla samtalet till en kollega.

Paus-system

Agenter kan skapa anpassade profiler med en pausfunktion. Med ett klick kan en agent tillfälligt pausa sin medverkan i en kögrupp så att de inte tar emot samtal från växeln. Det ger dem tid till att göra annat arbete utan att tappa sin plats.

Nummerpresentation och dolt nummer

Agenter ser vem som ringer även vid nya nummer, tack vare automatiskt sök via nationella register. När agenter ringer ut kan de välja vilket nummer som ska visas – eller om det ska döljas helt.

Direkt och aviserad överflyttning

Koppla samtal vidare direkt i appen – snabbt och enkelt, även när du är på språng. Prata med din kollega innan du skickar samtalet vidare, eller koppla det direkt.

Efterbehandlingstid och auto-utloggning

Ge agenterna tid att sammanfatta det senaste samtalet innan de tar nästa. Systemet loggar automatiskt ut en agent från en grupp om personen inte svarar eller är inaktiv under en längre period.

Visuella köer

Se tydligt vilka köer som är öppna, hur många som väntar, hur många agenter som är inloggade och annan grundläggande statistik. Se servicenivå, andel besvarade samtal, väntetid och samtalslängd per dag, vecka och månad.

Sök URL

Ta fram mer information om den som ringer med bara några klick, via ert CRM- eller ERP-system medan samtalet pågår.

Suffix

Se var varje var ett samtal kommer ifrån och anpassa svaret därefter. Agenter kan se om personen som ringer använder sitt fasta nummer eller sitt mobilnummer och om personen kommer från en växelkö.

Chatt-widget till er hemsida

Interagera med dina kunder när de besöker din hemsida. Ge tydlig information och erbjud dem att kontakta dig – på sina villkor.

Total transparens

Visa den information dina kunder vill ha, såsom förväntad väntetid och antal personer före i kön.

Ökad tillgänglighet

Visa kontaktuppgifter och namn till en tillgänglig agent. Med ett klick kan besökaren ta kontakt via telefon, mejl eller chatt.

Tydlig information

Visa väntetid och öppettider. Erbjud möjligheten att bli uppringd för den som inte vill vänta. Skräddarsy välkomstmeddelande och anpassa budskapet efter dina olika webbsidor.

KÖPGUIDE

Så väljer du rätt molnbaserad växel. Vår checklista hjälper dig göra rätt val.

Syftet med guiden är att hjälpa dig komma till ett informerat och välgrundat beslut. Du kommer få en rad frågor om ditt företags nuvarande situation och hur era framtida behov ser ut. Du kommer att få en bättre insikt kring vilka funktioner som är viktiga för just er.

ladda ner här

Telefoni och växeltjänst

Samla telefoni och växel på ett ställe. 

Samarbete

Maxa din arbetsdag med telefoni, chatt och video för enkelt och effektivt samarbete.

Kontaktcenter

En och samma app – för både kundkommunikation och internt samarbete.

Service och support

Personlig rådgivare och certifierad partner lär känna dig och ditt företag och finns till hands när du behöver dem.

Vad Telavox kan göra för ditt företag

Glada kunder

En enkel och friktionsfri kommunikation med dina kunder via telefoni eller chatt, oavsett när och hur de vill kontakta er. Lös problem. Bygg lojalitet.

Nöjda medarbetare

Slipp distraktioner och höj produktiviteten. Med en plattform för all kommunikation kommer kollegor närmare varandra, och kan arbeta effektivare.

Effektivare verksamhet

Ett och samma administratörsgränssnitt för rapportering och kostnadskontroll.Användare kan kommunicera och administrera inställningar i en och samma app.

 Digital transformation

Enkla och effektiva processer ger högre produktivitet och nöjdare kunder. Du slipper krånglet, och kan fokusera på att utveckla verksamheten.

Vixit – Vixners Tjänster AB

Besöksadress: Kung Gustafs väg 5 794 30 Orsa