En bättre kundupplevelse

Kunderna är kärnan i ditt företag. Ta hand om dem.

Med en plattform som samlar kontaktcenter och samarbete blir det enkelt att sätta kunden i centrum. När ni kan samarbeta utan hinder blir kommunikationen med kunderna sömlös och effektiv.

Total översikt

Se över kundupplevelsen i realtid med en info­panel för värdefull servicedata, såsom väntetider, antal kunder i kö och agenternas aktivitet. Logga och håll koll på inkommande och utgående samtal med namn, nummer och hänvisningar samt tid, datum och samtalslängd.

Ge agenterna rätt verktyg

Visuella köer gör det lätt för agenterna att se antal samtal i kön, vilka agenter som är inloggade och statistik över sådant som väntetid, missade samtal och servicenivå. Agenter kan enkelt logga in och ut, pausa en eller alla köer vid behov och ange skäl för pausen för transparens och synlighet. Allt detta kan göras i mobilen!

Programmerbarhet

Se till att varje kund hamnar hos den bäst kvalificerade agenten för respektive ärende. Skapa regler för samtalshantering, så att exempelvis VIP-kunder hamnar i en VIP-kö. Med automatiserade processer får agenterna mer tid över till kunderna.

Avancerade verktyg

Oavsett hur era behov ser ut, erbjuder Telavox en komplett serie verktyg för att ge era kunder den bästa möjliga upplevelsen.

Visuell administration i växeln

Det är enkelt att själv ändra välkomstmeddelande, ljud, musik och öppettider, så att viktig kundinformation hålls uppdaterad och aktuell. Skräddarsy era ljud och er musik för en personlig kundupplevelse.

Effektiv samtalshänvisning

Programmerbar samtalshänvisning, automatisk vidarekoppling (Automatic Call Distribution – ACD), interaktivt talsvar (Interactive Voice Response – IVR) och rollbaserad routing gör att varje kund hamnar hos rätt agent. Med effektiva verktyg kan fler samtal hanteras av färre agenter, med högre servicenivå och kundnöjdhet.

Samtalsinspelning

Spela in viktiga samtal med bara ett knapptryck och spara viktig information om kundrelationer och överenskommelser. För effektivare problemlösning och framtida serviceförbättringar.

Chatt-widget till er hemsida

Idag börjar kundresan online. Med livechatt på er hemsida blir det enkelt för kunden att ta kontakt – på sina villkor. Synka chatt-widgeten med interaktivt talsvar och automatisk samtalshänvisning, så slipper kunden byta “kanal” i onödan.

Bättre integrationer

Telavox är kärnan i er digitala arbetsplats. Integrera växeltjänst och telefoni med era befintliga verktyg – för maximal produktivitet och effektivitet.

All information du behöver…

Samtalshistorik, personliga kommentarer och transaktionshistorik – omedelbart tillgängliga för alla agenter. För smidigare problemlösning, total översikt och nöjdare kunder.

…från alla dina källor

Direkt integration med system för CRM/ERP kopplar inkommande samtal till bredare databaser. Färdiga integrationer för Salesforce, Zendesk, Upsales, Hubspot med flera gör arbetet enklare och smidigare.

 

 

Glada kunder

En enkel och friktionsfri kommunikation med dina kunder via telefoni eller chatt, oavsett när och hur de vill kontakta er. Lös problem. Bygg lojalitet.

Nöjda medarbetare

Slipp distraktioner och höj produktiviteten. Med en plattform för all kommunikation kommer kollegor närmare varandra, och kan arbeta effektivare.

Effektivare verksamhet

Ett och samma administratörsgränssnitt för rapportering och kostnadskontroll.Användare kan kommunicera och administrera inställningar i en och samma app.

 Digital transformation

Enkla och effektiva processer ger högre produktivitet och nöjdare kunder. Du slipper krånglet, och kan fokusera på att utveckla verksamheten.

Telefoni och växeltjänst

Samla telefoni och växel på ett ställe. 

Samarbete

Maxa din arbetsdag med telefoni, chatt och video för enkelt och effektivt samarbete.

Kontaktcenter

En och samma app – för både kundkommunikation och internt samarbete.

Service och support

Personlig rådgivare och certifierad partner lär känna dig och ditt företag och finns till hands när du behöver dem.

Vixit – Vixners Tjänster AB

Besöksadress: Kung Gustafs väg 5 794 30 Orsa