Smidigare processer, bättre rapporter, lägre kostnader och högre säkerhet
Rapportering, kostnadskontroll och transparens. Högre säkerhet och bättre stabilitet. En enkel “gör det själv”-portal för både administratörer och användare.
Effektivitet
En enda, enhetlig app och användarupplevelse som effektiviserar arbetet för både användare och administratörer.
Omfördela IT-resurser
En hub där du själv kan göra inställningar och sköta växel och administration. Flytta licenser, aktivera SIM-kort, fylla på data och portera nummer. Lägg mindre tid på att logga in och ut ur olika plattformar, och mer på sådant som gör skillnad.
Flexibla licenser
Tilldela nya kollegor licenser och avsluta licenser för medarbetare som slutar. Licenser är helt fristående från användare och nummer, vilket innebär att de enkelt kan flyttas mellan användare eller avslutas.
En lösning för hela Norden
En app för fast och mobil telefoni, växel, samarbete och kontaktcenter – för hela Norden. Sänk kostnaderna för samtal inom Norden och administrera växel och telefoni för alla kontor i samma hub.
Bättre bemanning av personalen
Infopaneler som visar er servicenivå i realtid, effektiv vidarekoppling av samtal och rörliga agenter som som enkelt kan ta sig mellan front- och back-office. Enkelt att snabbt skala upp och ned antalet agenter efter behov. Fördröjda svarsgrupper fungerar som backup om alla agenter plötsligt är upptagna.
Effektiv tech stack
Samla flera olika verktyg under samma tak. På så sätt minskar du kostnader och förenklar era projekt. Med Telavox är det lätt att byta ut er nuvarande telefoni (såväl fast som mobil), växel, intranät, chatt, videokonferens och kontaktcenter.
Personlig Telavox rådgivare
Er rådgivare finns där när ni behöver hjälp. Enhetlig och personlig kundservice med en och samma advisor som hanterar ert konto hela vägen från början till slut.
Kontroll
Total överblick och insikter på detaljnivå. Rätt information till rätt personer.
Roll-baserad åtkomst
Ge rätt personer kontrollen. Minska risken för misstag med låsta användarinställningar. Dela på arbetsbördan genom att delegera ansvar till underadministratörer.
Förenklad fakturering
En faktura i månaden för alla tjänster, med en tydlig uppdelning utifrån arbetsställe. Ni slipper lägga tid på att analysera komplicerade fakturor för att kunna allokera alla kostnader rätt.
“Gör det själv”-lösning för slutanvändare
Användare kan själva logga in och ut ur köer direkt via sin webb-, desktop- eller mobilapp – utan hjälp från en IT-administratör. De kan själva kontrollera sina samtalsminuter och fylla på sin data.
Arbeta var som helst
Molnbaserade appar, mobil integration, användarstyrda profiler och samtalsidentifiering gör att alla medarbetare kan göra sitt jobb – var de än befinner sig.
Förenklad fakturering
En faktura i månaden för alla tjänster, med en tydlig uppdelning utifrån arbetsställe. Ni slipper lägga tid på att analysera komplicerade fakturor för att kunna allokera alla kostnader rätt.
Glada kunder
En enkel och friktionsfri kommunikation med dina kunder via telefoni eller chatt, oavsett när och hur de vill kontakta er. Lös problem. Bygg lojalitet.
Ett och samma administratörsgränssnitt för rapportering och kostnadskontroll.Användare kan kommunicera och administrera inställningar i en och samma app.