Kunderna är kärnan i ditt företag. Ta hand om dem.
Med en plattform som samlar kontaktcenter och samarbete blir det enkelt att sätta kunden i centrum. När ni kan samarbeta utan hinder blir kommunikationen med kunderna sömlös och effektiv.
Total översikt
Se över kundupplevelsen i realtid med en infopanel för värdefull servicedata, såsom väntetider, antal kunder i kö och agenternas aktivitet. Logga och håll koll på inkommande och utgående samtal med namn, nummer och hänvisningar samt tid, datum och samtalslängd.
Ge agenterna rätt verktyg
Visuella köer gör det lätt för agenterna att se antal samtal i kön, vilka agenter som är inloggade och statistik över sådant som väntetid, missade samtal och servicenivå. Agenter kan enkelt logga in och ut, pausa en eller alla köer vid behov och ange skäl för pausen för transparens och synlighet. Allt detta kan göras i mobilen!
Programmerbarhet
Se till att varje kund hamnar hos den bäst kvalificerade agenten för respektive ärende. Skapa regler för samtalshantering, så att exempelvis VIP-kunder hamnar i en VIP-kö. Med automatiserade processer får agenterna mer tid över till kunderna.
Avancerade verktyg
Oavsett hur era behov ser ut, erbjuder Telavox en komplett serie verktyg för att ge era kunder den bästa möjliga upplevelsen.
Visuell administration i växeln
Det är enkelt att själv ändra välkomstmeddelande, ljud, musik och öppettider, så att viktig kundinformation hålls uppdaterad och aktuell. Skräddarsy era ljud och er musik för en personlig kundupplevelse.
Effektiv samtalshänvisning
Programmerbar samtalshänvisning, automatisk vidarekoppling (Automatic Call Distribution – ACD), interaktivt talsvar (Interactive Voice Response – IVR) och rollbaserad routing gör att varje kund hamnar hos rätt agent. Med effektiva verktyg kan fler samtal hanteras av färre agenter, med högre servicenivå och kundnöjdhet.
Samtalsinspelning
Spela in viktiga samtal med bara ett knapptryck och spara viktig information om kundrelationer och överenskommelser. För effektivare problemlösning och framtida serviceförbättringar.
Chatt-widget till er hemsida
Idag börjar kundresan online. Med livechatt på er hemsida blir det enkelt för kunden att ta kontakt – på sina villkor. Synka chatt-widgeten med interaktivt talsvar och automatisk samtalshänvisning, så slipper kunden byta “kanal” i onödan.
Bättre integrationer
Telavox är kärnan i er digitala arbetsplats. Integrera växeltjänst och telefoni med era befintliga verktyg – för maximal produktivitet och effektivitet.
All information du behöver…
Samtalshistorik, personliga kommentarer och transaktionshistorik – omedelbart tillgängliga för alla agenter. För smidigare problemlösning, total översikt och nöjdare kunder.
…från alla dina källor
Direkt integration med system för CRM/ERP kopplar inkommande samtal till bredare databaser. Färdiga integrationer för Salesforce, Zendesk, Upsales, Hubspot med flera gör arbetet enklare och smidigare.
En enkel och friktionsfri kommunikation med dina kunder via telefoni eller chatt, oavsett när och hur de vill kontakta er. Lös problem. Bygg lojalitet.
Ett och samma administratörsgränssnitt för rapportering och kostnadskontroll.Användare kan kommunicera och administrera inställningar i en och samma app.